Vi ønsker at være kundernes førstevalg og samarbejdspartner fremfor leverandør

Hvad kan vi tilbyde?

  • Korte kommunikationsveje og beslutningsstruktur
  • Vi kan tilpasse projektet til jeres set-up, så I får en optimal produktion
  • Vi kan tilbyde en fuld facility-pakke med henblik på bygningsvedligehold, lovpligtige eftersyn samt udenoms arealer
  • Vi har samarbejdspartnere, som vi kan trække på ift. større opgaver, der kræver ekstra ”man power” udover den, som vi har internt i Brade Group

Kundeservice er et centralt begreb for alt, hvad vi gør

I alle fire afdelinger/virksomheder er kundeservice et centralt begreb for vores ydelser. Vi ønsker at udvikle partnerskaber med vores kunder fremfor blot at sælge ydelser og produkter. Det betyder, at man kan forvente et tæt samarbejde, hvor vi på en ene side er rådgiver og sparringspartner, og på den anden side påtager os ansvaret for at få ting løst til rette tid og inden for budgettet.

Vores primære arbejdsområder

  • Service og vedligehold af produktions- og distributionsudstyr
  • On-Site / Fuld serviceaftale
  • Projektering inkl. styretavler, PLC-programmering og dokumentation
  • Montage og indkøring af produktionsudstyr / anlæg
  • Facility Service (Bygningsvedligehold, termografering, porte, ABA osv.)
  • Rådgivning og implementering af sikkerhedsløsninger
  • Rådgivning om smøring & vedligehold samt salg af smøremidler
  • Bygherrerådgivning og projektledelse inden for nybyggeri, renovering og optimering af produktion for større anlægsejere

Driftssikkerhed er vores vigtigste mål

Vores kunder er afhængige af en stabil drift 24/7. Vi arbejder derfor både med at sikre hverdagens produktion, men i høj grad også med at være proaktive. Vi skaber overblikket over hele maskinparken, som vi også kan drifte på daglig basis, men også på enkelte projekter, som vi hyres ind til.

På vores stærke vedligeholdelsesprogram, som fx også varetages i Brade Lubricants med at sikre de korrekte smøremidler, går vi proaktivt til arbejdet.

Der udarbejdes altid budgetter i forbindelse med vedligeholdelsesopgaver, og vi har dokumentation for, at vores driftsaftaler reducerer omkostningerne for vores kunder.

Historien

Brade Group startede op i 2015, da Jørgen Brade så muligheden for at oprette et selskab, der kunne servicere og sikre virksomheders produktion på en ny og mere proaktiv måde.
Virksomheden voksede hurtigt til en størrelse, hvor muligheden for at tilbyde specifikke løsninger til kunderne opstod. Det betød, at der ikke gik lang tid før, Brade Group bestod af fire datterselskaber, som i dag varetager kundernes driftsikkerhed på tværs af afdelingerne.

Synergi mellem alle fire selskaber

Ved at oprette fire datterselskaber under Brade Group, ville Jørgen Brade sikre, at synergien mellem de forskellige faggrupper var tilstede, men også at det var muligt at rekutere de helt rette fagfolk til specifikke opgaver. Samtidig var det vigtigt, at sikre Brade Group en række af eksperter, som vi fx har i Brade Lubricant, hvor der udelukkende arbejdes med at skabe de bedste vedligeholdelsesprogrammer gennem den korrekte smøremængde og hyppighed til maskinparken.

Igennem Brade Technic & Service arbejdes der med projektledelse og totalentreprise i alle former for projekter, og vi hjælper fx også kunderne med at indkøbe nye maskiner og få dem implementeret i produktionen korrekt.
Brade Service & Solutions sikrer på den anden side en daglig og stabil drift gennem on-site totalløsninger.

Ligesom vi kan gå ind som bygherrerådgiver i Brade Consulting og varetage et nyt byggeprojekt hos vores eksisterende – eller nye kunder.

Vi sikrer dig økonomisk overblik, planlægning og stabil drift.

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål

Kontakt os

Jørgen Brade
Direktør
Tlf.: 22 46 87 87
jb@brade-group.dk

Udfyld formular