Hvad er egentlig forskellen på de fire datterselskaber, som vi har?
Og hvad gør det af forskel, at vi arbejder på den måde?
Først og fremmest skaber det gennemsigtighed for vores kunder. For os skaber det en bedre måde at samarbejde på, da vi har fagpersonale ansat til specifikke opgaver. Samtidig giver opdelingen en mulighed for, at vi kan rekruttere meget specifikt til kundebehovet, men også at vi kan sikre, at alle i virksomheden kan udvikle og dygtiggøre sig på deres fagområder. Alle behøver ikke være gode til lidt af det hele – hos os er vi eksperter på vores områder.
- I Brade Lubricant arbejdes der udelukkende med at skabe de bedste vedligeholdelsesprogrammer gennem den korrekte smøremængde og hyppighed til maskinparken.
- I Brade Technic & Service arbejder vi med projektledelse og totalentreprise i alle former for projekter, og vi hjælper fx også kunderne med at indkøbe nye maskiner og få dem implementeret i produktionen korrekt.
- Brade Service & Solutions sikrer på den anden side en daglig og stabil drift gennem on-site løsninger.
- Og i Brade Consulting kan vi gå ind og varetage et nyt byggeprojekt hos kunden og udøve bygherrerådgivning, der alene varetager bygherrens interesse.
Samarbejdet på tværs af afdelingerne bliver gjort nemmere på denne måde. Vi ved altid, hvem der er den bedste til opgaven, og kan også hurtigt sende kunden i den rigtige retning, hvis opgaven ændrer sig.
Og det betyder alt i alt, at vi kan tilbyde Full Service til kunderne – alt sammen under samme tag 🙂.