2023 sætter et historisk aftryk for og i Brade Group. I år har to af virksomhedens selskaber, Brade Technic & Solutions og Brade Service & Solutions, udmærket sig som modtagere af den prestigefyldte Børsen Gazelle. Anerkendelsen cementerer virksomhedens position som en stærk aktør i markedet inden for services og ydelser til produktionsbranchen, logistikcentre og fødevarebranchen.

Et stort skridt for Brade Group – og en fælles indsats

For Brade Group, der blev grundlagt for 8 år siden af Jørgen Brade, markerer Børsen Gazelle til de to datterselskaber en vigtig milepæl i virksomhedens historie. “Det betyder rigtig meget for os at blive anerkendt på denne måde – og så i hele to af vores selskaber. Det viser, at den beslutning jeg tog for otte år siden, ikke bare har båret frugt, men også har vist sig at være korrekt: Jeg ville have fuld fokus på at levere fuldendte løsninger, driftssikkerhed og komme kunderne i møde på en mere nærværende måde – i det hele taget ønskede jeg at skabe en bedre og mere tillidsfuld tilgang til kunderne og medarbejdere”, udtaler Jørgen Brade og fortsætter: ”Jeg vil også gerne understrege, at denne anerkendelse i lige så høj grad skal gå til alle i virksomheden. Den indsats der bliver lagt for dagen hos alle og enhver, er den primære årsag til, at vi kan fastholde kunderne og blive ved med at være en troværdig partner. Børsen Gazelle tildeles til os alle. Ikke kun ledelsen”.

Hvad gør Brade Group unik

Brade Group skiller sig ud ved at tilbyde omfattende services og ydelser inden for EL, mekanik, pneumatik, hydraulik og PLC-programmering. Men særligt tilgangen, hvor de ønsker at være samarbejdspartner fremfor leverandør, gør virksomheden og datterselskaberne unikke. Med korte kommunikationsveje og en strømlinet beslutningsstruktur har alle underselskaber under Brade Group, specialiseret sig i at levere tilpassede projekter og fulde facilitypakker, der optimerer drift og vedligehold for deres kunder. Det sker i et tæt samarbejde, hvor de indgår på langt mere lige vilkår med virksomhedens medarbejdere og beslutningstagere.

Kundeservice som kernekompetence

For både Brade Technic & Solutions og Brade Service & Solutions er kundeservice et centralt begreb, og er i det hele taget gennemgående for hele Brade Group. “Vi stræber ikke blot efter at sælge ydelser og produkter, men på at udvikle langsigtede partnerskaber med vores kunder. Det indebærer et tæt samarbejde, hvor vi både er rådgivere og sparringspartnere, samt tager ansvaret for at løse opgaver inden for rette tid, kvalitet og budget,” forklarer direktør i Brade Group, Rasmus Brade.

Fremtiden

Med Børsen Gazelle-priserne i hånden ser vi optimistisk på fremtiden og er fast besluttet på at fortsætte den positive vækstkurve, som vi har oplevet og skabt de seneste år.

Læs også historien på Sydkysten.dk